Meer waarde creëren door continu te verbeteren

Meer waarde creëren lukt alleen met betrokken medewerkers die enthousiast zijn om het continu beter te doen, in een organisatie waarin verbeterprocessen vast zijn verankerd.
Bij Enterprise Excellence draait het allemaal om cultuurverbetering: het gedrag en de betrokkenheid van de medewerkers.

Enterprise Excellence: medewerkers betrokken maken

Duurzame succesvolle bedrijfsprocessen vinden plaats in een cultuur waarin medewerkers presteren omdat ze trots op hun bedrijf zijn. Is op dat vlak winst te boeken?

Bij Enterprise Excellence gaat het niet alleen om het ontwikkelen van kennis en vaardigheden, zoals met trainingen en workshops en verbetertrajecten. Ook die diepere laag komt aan bod, met vragen als: Waarom wil ik hier werken? Wat is ons gezamenlijke doel? Hoe gaan we met elkaar om? 

Enterprise Excellence richt zich op alle processen

Processen in bedrijven zijn te vergelijken met een ijsberg: boven water zijn uitingen zichtbaar zoals technologie, tools, technieken, processen en procedures. Als het daar misgaat, kun je met lean-, communicatie- en teamtrainingen een prima resultaat bereiken.

Onder water zit een deel dat je niet ziet. Dat is waar het misgaat bij organisaties die training na training volgen, maar de resultaten op de lange termijn tegenvallen. Dat deel gaat over het gedrag en de betrokkenheid van de medewerkers. Of alle neuzen dezelfde kant op staan. Is bijvoorbeeld jouw bedrijfsstrategie bij alle medewerkers bekend en zijn ze er enthousiast over? 

Enterprise Excellence is een aanpak die niet alleen de bovenkant, maar ook de onderkant aanpakt. Doeltreffend en effectief.

Enterprise Excellence zet iets moois in gang

  • Je ontdekt wat nodig is om groei te realiseren.
  • Focus op kennis, vaardigheden, maar ook continue groei.
  • Managers gaan medewerkers stimuleren om te werken vanuit het hart.
  • Medewerkers gaan uitgroeien tot zelfstandige en gemotiveerde samenwerkers.
  • Medewerkers gaan er werk van maken hun processen continu te verbeteren.
  • Medewerkers gaan een optimale klantbeleving belangrijk vinden.

Interesse? Een keer sparren?

Als je aan de slag wil met de betrokkenheid van je medewerkers, nodig ons dan gerust uit.
Wij kunnen je verder helpen en laten je graag alle mogelijkheden hiervoor zien.

Cornell van den Brink 

eigenaar Leansupport
"Dankzij de aanpak van Lean Support vinden er in ons team goede discussies plaats en worden de resultaten steeds beter. We hechten veel waarde aan continu verbeteren en hebben in Lean Support een prima partner gevonden."